Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia twojego zamówienia, obsługi twojej wizyty na naszej stronie oraz dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.
Obowiązuje od 1 stycznia 2025
Regulamin, który znajduje się na tej stronie dotyczy zakupu i udostępniania Treści i Usług cyfrowych, dostępnych na stronie internetowej pod adresem https://dorotadelag.com.pl. W zakładce o nazwie „Sklep” dostępne są moje treści i usługi cyfrowe.
Informacje dostępne na stronie Sklepu i w poniższym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, tylko zaproszenie do zawarcia umowy.
Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się ze poprzez adres email: delag.dorota@gmail.com
§1. Postanowienia ogólne i definicje
- Sprzedawcą i usługodawcą jest właściciel sklepu Dorota Deląg- Schejbal Wystąpienia Publiczne & Autoprezentacja, Ul.Bruzdowa 102c/7, 02-991 Warszawa, NIP – 6792473041
- Regulamin dotyczy osób, które zawierają umowy, których przedmiotem są wszelkie Usługi i
Treści cyfrowe. Odbiorcami są zarówno konsumenci, przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
jak i wszyscy pozostali przedsiębiorcy.
- Definicje użyte w regulaminie sklepu
- Sklep: Serwis internetowy dostępny pod adresem https://dorotadelag.com.pl, prowadzony
przez Sprzedającego.
- Klient – to konsument, przedsiębiorca lub przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta.
- Konsument – to osoba fizyczna, która nabywa usługi lub treści cyfrowe w celu niezwiązanym
z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną
niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym
imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta – oznacza osobę fizyczną dokonującą
zakupu Usług lub Treści cyfrowych bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą. Z
treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności
gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej.
- Sprzedawca/Usługodawca – to określony w § 1 pkt 1 niniejszego regulaminu, właściciel
sklepu internetowego dorotadelag.com.pl.
- Usługi: Konsultacje, szkolenia, analizy i e-booki z zakresu strategii, marketingu i reklamy
online.
- Formularz zamówienia: służy do złożenia zamówienia na wszystkie dostępne produkty
cyfrowe lub usługi cyfrowe dostępne na stronie: https://dorotadelag.com.pl/sklep . Aby
uzupełnić formularz, należy dodać wybrane Usług lub Treści cyfrowe do zamówienia poprzez
przycisk „Kup teraz” lub „Dodaj do koszyka”, wybrania sposobu płatności oraz uzupełnienia
danych klienta niezbędnych do zakupu i realizacji tego zamówienia.
- Treść cyfrowa: To dane wytworzone i dostarczane w postaci cyfrowej takie jak e-book. Treści
mogą obejmować Produkt / Usługę lub innego rodzaju dane cyfrowe.
- Usługa cyfrowa: to usługa, która jest dostarczana w formie elektronicznej i polega na
przetwarzaniu danych, dostępie do treści lub oprogramowania, które są dostępne za
pośrednictwem Internetu lub innych sieci elektronicznych. Usługi cyfrowe obejmują w
szczególności:
- Konsultacje online: Usługi doradcze świadczone za pośrednictwem platformy
internetowej, w tym porady dotyczące reklamy online.
- E-booki: Publikacje w formacie elektronicznym, które można pobrać i czytać na
urządzeniach elektronicznych.
- Subskrypcje: Dostęp do treści lub usług na zasadzie abonamentu, gdzie użytkownik
płaci za regularny dostęp do określonych zasobów.
- Inne usługi cyfrowe: Jakiekolwiek inne usługi, które są świadczone w formie
elektronicznej i nie wymagają fizycznej dostawy towaru.
Usługi cyfrowe są dostarczane natychmiast po dokonaniu zakupu i nie podlegają zwrotowi.
- Produkt: to unikalny dostęp Klienta do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, będącej
przedmiotem Umowy, udzielany na czas określony. Szczegóły dotyczące Produktu, w tym
jego opis oraz ceny brutto, są dostępne na stronie internetowej Sklepu. Produktem/Usługą
może być również zestaw kilku usług i treści cyfrowych, takich jak szkolenie online,
prezentacje, materiały do samodzielnych ćwiczeń, ebooki, spotkania online, itp.
- Newsletter – to usługa elektroniczna będąca formą elektronicznego biuletynu obejmującego
cykliczne informacje o produktach i promocjach dostępnych w Sklepie, rozsyłanego za
pośrednictwem poczty elektronicznej do Klientów, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie.
- Konto – to usługa elektroniczna będąca zbiorem zasobów i uprawnień w systemie
teleinformatycznym Sprzedawcy przypisany konkretnemu Klientowi, oznaczonym
indywidualną nazwą (loginem) i hasłem, w którym gromadzone są dane dotyczące Klienta,
informacje o złożonych przez niego zamówieniach oraz dostęp do panelu kursu online,
uruchomiony na rzecz Klienta przez Usługodawcę po dokonaniu zakupu produktów online.
- Login – adres e-mail Klienta podany w ramach Sklepu podczas tworzenia Konta.
- Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie
uzyskiwania dostępu do Konta, który jest określony przez Klienta podczas tworzenia Konta.
Rejestracja Konta wymaga dwukrotnego powtórzenia Hasła w celu umożliwienia wykrycia i
skorygowania ewentualnych błędów. Klient jest zobowiązany do zachowania Hasła w ścisłej
poufności (do nieujawniana go jakimkolwiek osobom trzecim). Sprzedawca udostępnia
Klientowi wielokrotną możliwość zmiany Hasła.
- Cena – określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto
(uwzględniająca podatek VAT) należnego Sprzedawcy/Usługodawcy.
- Promocje – szczególne warunki sprzedaży lub świadczenia usług, uregulowane na zasadach
wyrażonych w ramach Sklepu, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z
których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych, takie jak na przykład obniżenie
Ceny lub otrzymanie dodatkowych bonusów.
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed promocją: Cena Produktu, w której produkt był
dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
- Koszyk – to fragment oprogramowania Sklepu gromadzący i uwidaczniający Klientowi
wybrane przez niego produkty, umożliwiający modyfikację danych zamówienia.
- Zamówienie – to wyrażenie przez Klienta za pomocą środków porozumiewania się na
odległość woli zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży na odległość, której przedmiotem
jest produkt oferowany przez Sprzedawcę.
- Regulamin – to niniejszy zbiór zasad regulujących zawieranie Umów Sprzedaży oraz
świadczenia i korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę. Regulamin stanowi
integralną część Umów zawieranych przez Klientów z Usługodawcą.
- Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed dokonaniem zakupów w
Sklepie. Wraz z zakupem usług lub produktów cyfrowych z Usługodawcą, Klient
potwierdzenia, że zapoznał się z treścią Regulaminu, akceptuje go i jest związany jego
postanowieniami.
§2. Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe to wszelkie informacje umożliwiające zidentyfikowanie osoby
fizycznej.
- Przetwarzanie danych osobowych obejmuje wszelkie operacje związane z danymi,
takie jak zbieranie, przechowywanie, modyfikowanie i usuwanie.
- Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu internetowego
dorotadelag.com.pl, określony w § 1 pkt 1.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak niezbędne do
zarejestrowania się, korzystania z usług elektronicznych lub złożenia zamówienia.
Akceptacja Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych są
warunkiem dokonania zakupu.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami o ochronie danych
osobowych, w tym z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO) oraz
ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Administrator zabezpiecza dane osobowe za pomocą odpowiednich środków
technicznych, takich jak protokół SSL.
- Klient ma prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, a także wniesienia skargi do odpowiedniego organu nadzorczego.
Szczegóły dotyczące ochrony danych są zawarte w zakładce „Polityka prywatności”.
§3. Zasady korzystania ze Sklepu
- Informacje umieszczone na stronie internetowej Sklepu nie są ofertą sprzedaży w
rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie stanowią zaproszenie dla Klientów do
składania ofert zakupu.
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży konieczne jest uprzednie złożenie Zamówienia przez
Klienta.
- Wszystkie ceny widoczne przy produktach zawierają podatek VAT i są podane w
polskich złotych (PLN).
- Aby korzystać ze Sklepu, Klient musi posiadać dostęp do urządzenia z dostępem do
Internetu, działającego na aktualnym systemie operacyjnym oraz przeglądarką
internetową, a także aktywne konto e-mail, którego jest właścicielem. Klient powinien
być świadomy zagrożeń związanych z korzystaniem z Internetu, w tym zakupów
online, oraz zabezpieczyć swoje urządzenie odpowiednimi narzędziami, takimi jak
programy antywirusowe.
- Klient podając wszelkie dane, zobowiązuje się do nieudostępniania treści
niezgodnych z prawem, w tym naruszających dobra osobiste osób trzecich.
Zobowiązuje się również do wprowadzania jedynie prawdziwych danych, zgodnych
ze stanem faktycznym.
- Klient zobowiązuje się do:
o podawania w formularzach sklepowych wyłącznie prawdziwych, aktualnych i
niezbędnych danych oraz ich bieżącej aktualizacji,
o korzystania z usług oferowanych przez Sklep w sposób zgodny z prawem i
regulaminem, a także bez zakłócania funkcjonowania Sklepu,
o korzystania z zakupionych produktów cyfrowych wyłącznie na własny użytek,
bez ich publicznego udostępniania, z wyjątkiem przypadków dozwolonych
przepisami prawa autorskiego.
o nieprzekazywania treści, które są zabronione przez prawo, np. naruszających
prawa autorskie osób trzecich,
o niepublikowania treści o charakterze bezprawnym, takich jak spam czy inne
niezgodne z prawem informacje,
o niezmieniania w sposób nieuprawniony treści w Sklepie, w tym cen lub opisów
produktów,
o niewykonywania działań mających na celu uzyskanie informacji
nieprzeznaczonych dla niego,
- Treści i usługi mogą być dostępne w ramach przedsprzedaży lub promocji, których
warunki są określone w Sklepie. Najniższa cena obowiązująca na dany produkt w
ciągu 30 dni przed promocją zostanie wskazana w ramach oferty.
- W przypadku promocji, sprzedawca jasno określa, że dany produkt jest oferowany w
obniżonej cenie.
- Gdy Klient ma możliwość zapoznania się z opiniami innych użytkowników na stronie
Sklepu, sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu weryfikacji, czy opinie
są rzeczywiste i pochodzą od osób, które rzeczywiście korzystały z usług.
Weryfikacja opinii następuje przed ich publikacją na stronie danego produktu lub
usługi.
- Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić bezpieczeństwo
korzystania ze Sklepu oraz jego funkcji, takich jak formularze zamówień.
§4. Zawarcie Umowy i płatności
- Usługodawca umożliwia Klientom składanie Zamówień na produkty cyfrowe oraz
usługi za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
- Szczegółowe informacje o produkcie lub usłudze, w tym jego charakterystyka oraz
specyfikacja, są zamieszczone na stronie Sklepu i dostępne przed złożeniem
Zamówienia.
- Do zawarcia Umowy dochodzi po złożeniu Zamówienia przez Klienta zgodnie z
zasadami określonymi w niniejszym regulaminie.
- Przedmiotem Umowy jest dostarczenie przez Usługodawcę zamówionych produktów
cyfrowych lub usług cyfrowych w zamian za ustaloną cenę brutto, określoną na
stronie Sklepu.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Usługodawcę.
Potwierdzenie to przesyłane jest na adres e-mail podany przez Klienta podczas
składania Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podany
adres e-mail.
- Proces składania Zamówienia obejmuje dodanie wybranego produktu lub usługi do
Koszyka, a następnie uzupełnienie wymaganych danych w Formularzu zamówienia,
zapoznanie się z regulaminem i zaakceptowanie wymaganych zgód. Klient finalizuje
Zamówienie, klikając przycisk potwierdzający zakup, np. „Kupuję i płacę”.
- Klient jest odpowiedzialny za poprawność danych podanych w Formularzu
zamówienia, które są niezbędne do realizacji Umowy. W przypadku Klientów
składających Zamówienie w imieniu przedsiębiorstwa, Formularz musi być
wypełniony przez osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu
tego przedsiębiorstwa.
- Wszelkie błędne lub niekompletne dane mogą uniemożliwić realizację Umowy. Klient
zobowiązany jest podać imię i nazwisko, pełny adres, adres e-mail oraz dane
dotyczące Zamówienia, takie jak wybrany produkt, sposób płatności oraz inne
wymagane informacje.
- W przypadku przedsiębiorców wymagane jest podanie nazwy firmy, a w przypadku
żądania faktury VAT – także numeru NIP.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja regulaminu i dokonanie płatności za
wybrany produkt lub usługę.
- Kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” (lub innego równoważnego przycisku) oznacza
złożenie oferty zawarcia Umowy na wybrany produkt lub usługę.
- Klient ma możliwość sprawdzenia i modyfikacji treści Koszyka przed ostatecznym
zatwierdzeniem Zamówienia.
- Po kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę”, Klient zostaje przekierowany do wybranego
operatora płatności w celu dokonania zapłaty. Usługodawca informuje na stronie
Sklepu o dostępnych formach płatności.
- Zamówienia mogą być składane przez Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w
tygodniu, o ile produkty lub usługi są dostępne w Sklepie. Niektóre produkty mogą być dostępne wyłącznie w określonych terminach lub po wcześniejszym kontakcie z Usługodawcą.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą jego
przyjęcie. Zamówienia złożone drogą e-mailową są potwierdzane w ciągu 3 dni
roboczych.
- Umowa zostaje zawarta w momencie wysłania przez Usługodawcę potwierdzenia
przyjęcia Zamówienia. Jeżeli płatność ma być dokonana na podstawie faktury lub
proformy, Klient zobowiązany jest do jej uregulowania w terminie wskazanym na
otrzymanym dokumencie. Brak zapłaty do wskazanego terminu skutkuje
nieważnością Umowy.
- W przypadku, gdy Usługodawca nie zaakceptuje oferty Klienta, Umowa nie zostaje
zawarta, a wszystkie wpłacone środki są zwracane Klientowi w ciągu 14 dni od
powiadomienia o odmowie.
- Usługodawca wysyła Klientowi podsumowanie Zamówienia na podany adres e-mail,
zawierające wszystkie istotne informacje, a w przypadku produktów cyfrowych – link
do pobrania zamówionego produktu.
- Usługodawca może organizować promocje na wybrane produkty, których warunki
będą szczegółowo opisane w Sklepie. Promocje nie mogą być łączone, chyba że
warunki promocji stanowią inaczej.
- Dostępne metody płatności obejmują:
o płatność elektroniczną za pośrednictwem bezpiecznego dostawcy płatności
Przelewy24, PayPo, E-Raty, BLIK, Google Pay, Apple Pay, należącej do firmy
PayPro SA, realizowaną po potwierdzeniu Zamówienia przez Usługodawcę,
o dane PayPro SA; ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87,
REGON: 301345068, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w
Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS
0000347935
o przelew tradycyjny poprzedzony wystawioną fakturą VAT lub paragon
przesyłany drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta,
o inne metody płatności zgodnie z informacjami podanymi w Sklepie, na stronie
produktu cyfrowego
- Usługodawca nie przechowuje danych kart płatniczych Klienta.
§5. Treści i Usługi
- Produkty i usługi oferowane w Sklepie mogą być przeznaczone dla różnych grup
odbiorców, takich jak osoby prywatne lub przedsiębiorcy. Szczegółowy opis
poszczególnych produktów i usług dostępny jest na stronie Sklepu. Przed złożeniem
Zamówienia Klient powinien zapoznać się z charakterystyką wybranego produktu lub
usługi, aby upewnić się, że spełnia ona jego potrzeby.
- Realizacja Zamówienia polega na udostępnieniu Klientowi dostępu do zakupionych
treści cyfrowych lub usług. Klient otrzymuje dane umożliwiające pobranie
zakupionych treści oraz ich zapisanie na trwałym nośniku (w przypadku tekstu możliwy jest również wydruk). Dane dostępowe, takie jak link do pobrania, przesyłane są na adres e-mail Klienta podany podczas składania Zamówienia.
- Ceny produktów i usług są widoczne na stronie Sklepu oraz podczas składania
Zamówienia.
- Poszczególne warianty usług, np. pakiety, mogą różnić się zakresem oferowanych
materiałów lub poziomem dostępu. Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych
wariantów znajdują się w opisie produktów lub usług na stronie Sklepu.
- Klient uzyskuje dostęp do zakupionego produktu lub usługi natychmiast po zawarciu
Umowy, czyli po uiszczeniu zapłaty oraz potwierdzeniu Zamówienia przez
Usługodawcę, chyba że w opisie produktu lub usługi wskazano inaczej. Dostęp do
zakupionych materiałów następuje poprzez przesłanie Klientowi linku do ich
pobrania, umożliwiającego ich zapisanie na trwałym nośniku. W przypadku treści
tekstowych możliwy jest również ich wydruk.
- W momencie dostarczenia Klientowi dostępu do zakupionych treści lub usług, uważa
się, że przedmiot Umowy został zrealizowany w całości.
- Jeżeli w opisie produktu na stronie Sklepu został określony inny termin dostarczenia
treści, wówczas stosuje się ten wskazany termin. W przypadku niektórych usług,
takich jak konsultacje indywidualne czy coaching w małych grupach, termin realizacji
może być określony w przybliżeniu (np. podanie tygodnia lub miesiąca). Dokładna
data realizacji usługi jest uzgadniana indywidualnie, telefonicznie lub mailowo.
§6. Szkolenia, sesje, konsultacje
- Usługodawca świadczy usługi szkoleniowo-edukacyjne, które mogą być oferowane
jako samodzielne produkty lub w ramach pakietów zawierających inne treści i usługi.
Usługi te obejmują m.in. spotkania indywidualne lub grupowe prowadzone przez
prelegenta.
- Szczegółowy zakres, harmonogram, terminy oraz forma (online lub stacjonarna)
coachingu, sesji czy spotkań są opisane w opisie produktu lub usługi. Dokładne daty
spotkań mogą być ustalone w późniejszym terminie, przy czym w opisie produktu
określony jest ogólny czas trwania usługi (np. liczba godzin).
- Coaching, szkolenia oraz sesje mogą być nagrywane, a ich zapis udostępniany
Klientowi w ramach Konta Użytkownika lub wysyłany na wskazany adres e-mail.
Klienci biorący udział w takich spotkaniach wyrażają zgodę na nagrywanie oraz
utrwalanie ich wizerunku w celu realizacji szkolenia lub coachingu oraz udostępniania
tych nagrań innym uczestnikom, jeśli szkolenie ma charakter grupy.
- Przed rozpoczęciem świadczenia usług konsultacyjnych, Usługodawca może
poprosić Klienta o wypełnienie ankiety, przekazanie informacji lub odpowiedzi na
pytania (drogą mailową, za pośrednictwem formularza Google, telefonicznie lub przez
media społecznościowe), w celu lepszego dopasowania usług do potrzeb Klienta.
Wypełnienie tych materiałów nie jest obowiązkowe, a zgromadzone informacje mogą
wpłynąć na uzupełnienie programu usługi, jednak nie zmieniają jego zasadniczej
treści.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerwania świadczenia usług w przypadku,
gdy Klient wykazuje zachowania sugerujące, że znajduje się pod wpływem środków odurzających, działa w sposób nieodpowiedzialny, obraźliwy lub narusza dobra osobiste Usługodawcy lub innych uczestników.
- W przypadku, gdy realizacja danej usługi przekracza możliwości lub kompetencje
Usługodawcy bądź prelegenta (dotyczy to szczególnie indywidualnych konsultacji lub
szkoleń), Usługodawca ma prawo odstąpić od Umowy, informując Klienta o
przyczynach odstąpienia. W takim przypadku Klientowi przysługuje pełen zwrot
poniesionych kosztów.
- Konsultacje, spotkania oraz sesje są usługami cyfrowymi w rozumieniu ustawy o
prawach konsumenta, co oznacza, że Klient traci prawo do odstąpienia od Umowy po
rozpoczęciu świadczenia usługi, o ile Klient został o tym poinformowany przed
zawarciem Umowy i wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem
terminu na odstąpienie od Umowy.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji usługi z powodów
losowych lub niezależnych od Usługodawcy. W takim przypadku Klient zostanie
niezwłocznie poinformowany o nowym terminie. Zmiany mogą dotyczyć np. sytuacji,
w której większość uczestników nie może uczestniczyć w sesji w zaplanowanym
terminie, choroby prelegenta lub problemów technicznych.
- Żaden z oferowanych produktów lub usług nie gwarantuje osiągnięcia zamierzonych
przez Klienta rezultatów, które mogą zależeć od wielu czynników, w tym
zaangażowania Klienta oraz jego indywidualnych umiejętności. Usługi szkoleniowe
oraz konsultacyjne nie stanowią doradztwa biznesowego ani analiz prawnych,
finansowych lub rynkowych. Mają one wyłącznie charakter edukacyjny, a w
przypadku konsultacji – poradniczy. Niewywiązanie się Klienta z osiągnięcia
zakładanych przez siebie celów nie stanowi podstawy do reklamacji.
§7. Nieodpłatne usługi elektroniczne i reklamacje dotyczące tych Usług
- Usługodawca oferuje Klientom bezpłatne usługi elektroniczne dostępne w Sklepie, w
tym:
o możliwość zawierania Umów zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie,
o składanie Zamówień,
o korzystanie z funkcji Koszyka,
o dostęp do Konta Użytkownika oraz niektórych Produktów lub Usług cyfrowych
poprzez Konto Użytkownika.
- Klient otrzymuje na swój adres e-mail dane logowania do Konta Użytkownika.
- Klient loguje się do Konta za pomocą adresu e-mail oraz hasła, które ustala
samodzielnie.
- Umowa dotycząca prowadzenia Konta Użytkownika zostaje zawarta w sposób
dorozumiany z chwilą, gdy Konto zostaje założone przez Klienta. Umowa obowiązuje
na czas nieokreślony i może być wypowiedziana w dowolnym momencie. Usługodawca może zlikwidować Konto Użytkownika, jeśli Klient nie korzystał z niego przez ponad 6 miesięcy, uznając, że umowa wygasła.
- Usługa prowadzenia Konta Użytkownika jest bezpłatna.
- Na życzenie Klienta, Usługodawca usuwa Konto Użytkownika. W celu zgłoszenia
takiej prośby Klient musi skontaktować się z Usługodawcą pod adresem e-mail
wskazanym na początku Regulaminu.
- Konto Użytkownika zostanie usunięte w terminie maksymalnie 14 dni od momentu
zgłoszenia takiej prośby.
- Klient może również złożyć Zamówienie bez konieczności rejestrowania Konta
Użytkownika.
- Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się w momencie dodania do niego pierwszej
Treści lub Usługi cyfrowej.
- Usługa Koszyk jest bezpłatna, jednorazowa i kończy się w momencie złożenia
Zamówienia.
- Reklamacje dotyczące Usług Elektronicznych mogą być składane pisemnie na adres
siedziby Usługodawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w
Regulaminie.
- Usługodawca odpowie na reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od
jej otrzymania.
- Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji, zaleca się, aby Klient w opisie
reklamacji zawarł szczegóły dotyczące problemu, w tym rodzaj i datę wystąpienia
nieprawidłowości, żądanie Klienta oraz dane kontaktowe, szczególnie adres e-mail
oraz numer telefonu w celu bezpośredniego kontaktu w sprawie reklamacji.
- Podane powyżej informacje mają charakter rekomendacyjny i ich brak nie wpływa na
skuteczność reklamacji. Niemniej jednak brak wystarczających informacji może
spowodować wydłużenie czasu rozpatrywania reklamacji.
§8. Odstąpienie od Umowy
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, który
zawarł Umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania
przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, chyba że postanowienia
regulaminu lub przepisy prawa stanowią inaczej.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem
Umowy są:
a) treści cyfrowe dostarczane w formie niematerialnej (np. ebooki, kursy online,
konsultacje, wszelkie produkty cyfrowe, do których Konsument uzyskał dostęp), jeżeli
świadczenie usługi zostało w pełni zrealizowane za wyraźną zgodą Konsumenta lub
Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przed upływem terminu na odstąpienie od
Umowy, a Klient został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia,
b) usługi, których świadczenie rozpoczęto za wyraźną zgodą Klienta przed upływem
terminu na odstąpienie od Umowy, a Klient został poinformowany, że wraz z
rozpoczęciem świadczenia usługi traci prawo do odstąpienia od Umowy.
- Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować
Usługodawcę o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia. Klient może
skorzystać z formularza odstąpienia dostępnego na stronie Sklepu, jednak nie jest to
obowiązkowe.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być przesłane drogą elektroniczną na
adres e-mail Usługodawcy lub listownie na adres siedziby Usługodawcy.
- W celu zachowania terminu odstąpienia, wystarczy, że Klient wyśle oświadczenie
przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od Umowy.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, Usługodawca zwraca Klientowi
wszystkie otrzymane od niego płatności, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tych samych metod płatności, które
zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi
się na inną formę zwrotu. Zwrot płatności nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi
kosztami dla Klienta.
- Jeżeli Umowa dotyczy świadczenia usług elektronicznych, które rozpoczęto na
wyraźne żądanie Klienta przed upływem terminu na odstąpienie, Klient ma
obowiązek zapłaty całości ceny brutto za świadczenia spełnione do momentu
odstąpienia od Umowy.
- Usługodawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
dezaktywuje dostęp Klienta do produktów cyfrowych lub usług świadczonych w
ramach Umowy, z chwilą jej rozwiązania.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w sytuacji, gdy Usługodawca w
pełni wykonał usługę na wyraźne żądanie Klienta przed upływem terminu na
odstąpienie od Umowy i Klient został poinformowany o utracie tego prawa.
- Jeżeli zwrot jest związany z dostarczeniem treści cyfrowych, które zostały
dostarczone w formie niematerialnej (np. pliki cyfrowe, konsultacje, szkolenia), Klient
traci prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli rozpoczęcie dostarczenia treści
cyfrowych nastąpiło za jego wyraźną zgodą przed upływem terminu odstąpienia.
§9. Zasady realizacji i wypowiedzenia umów
- Umowy podlegające jednorazowemu wykonaniu – umowy dotyczące jednorazowego
świadczenia usług (np. zakup treści cyfrowych, takich jak ebooki, materiały wysyłane
na adres e-mail, gotowe nagrania wideo z wykładami itp.) wygasają po zrealizowaniu
przez Usługodawcę przedmiotu Umowy. Reklamacje i roszczenia Klienta są
rozpatrywane zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz obowiązującymi
przepisami prawa.
- W przypadku umów o świadczenia ciągłe lub realizowane etapami (np. pakiety
szkoleniowe, cykle wykładów na żywo, indywidualne konsultacje itp.), umowa wygasa
po pełnym wykonaniu świadczenia przez Usługodawcę, zgodnie z terminem
wskazanym w opisie produktu lub usługi lub terminem ustalonym indywidualnie z
Klientem.
- Usługodawca ma prawo wypowiedzieć Umowę o świadczenie usług z 7-dniowym
terminem wypowiedzenia lub odmówić Klientowi dalszego dostępu do Sklepu lub
platformy kursowej, jeśli Klient rażąco naruszy postanowienia Regulaminu, publikuje
treści niezgodne z prawem, nakłania innych Klientów do odstąpienia od Umowy lub
podejmuje działania sprzeczne z zasadami współżycia społecznego. W przypadku
wypowiedzenia umowy o świadczenie usług realizowanych etapami, Usługodawca
zwróci Klientowi część opłaty proporcjonalną do wartości niewykonanych świadczeń
do dnia wypowiedzenia Umowy. W przypadku wypowiedzenia umowy o świadczenie
usług cyfrowych zrealizowanych w całości, opłaty nie podlegają zwrotowi.
- Niniejszy Regulamin wraz z załącznikami stanowi wzorzec umowny w rozumieniu art.
384 § 1 Kodeksu cywilnego, który jest wiążący dla Stron w zakresie zawieranych
Umów.
§10. Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od dnia 1.01.2025 r.
- Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
- Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod następującym adresem
URL https://dorotadelag.com.pl/regulamin, skąd Klienci mogą w każdym czasie
przeglądać, a także sporządzić jego wydruk.
- Klient, umieszczając jakiekolwiek treści na stronie internetowej dorotadelag.com.pl oraz
oznacza Usługodawcę profilem na Instagramie (@dorota_delag), udziela Usługodawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na
wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie,
wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie, w
szczególności w Internecie, tych treści, bez ograniczenia terytorialnego.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest
sąd właściwy według powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu. W przypadku umów nie
mających charakteru ciągłego, np. umowy sprzedaży, zmiana regulaminu nie naruszy
praw Klientów nabytych przed zmianą regulaminu. W przypadku umowy o
charakterze ciągłym, np. umowa o świadczenie usług elektronicznych, zmiana
regulaminu wywoła skutki prawne wobec Klienta tylko wtedy, jeżeli Klient został
prawidłowo powiadomiony o zmianie regulaminu i nie wypowiedział umowy w
terminie 14 dni licząc do dnia otrzymania powiadomienia.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
odpowiednie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr
16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Do umów sprzedaży zawartych z
Klientami będącymi Konsumentami znajdują zastosowanie ponadto przepisy ustawy z dnia
30 maja 2014r. o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. 2017, poz. 683 ze zm.).