Regulamin sklepu dorotadelag.com.pl

Obowiązuje od 1 stycznia 2025
Regulamin, który znajduje się na tej stronie dotyczy zakupu i udostępniania Treści i Usług cyfrowych, dostępnych na stronie internetowej pod adresem https://dorotadelag.com.pl. W zakładce o nazwie „Sklep” dostępne są moje treści i usługi cyfrowe.
Informacje dostępne na stronie Sklepu i w poniższym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, tylko zaproszenie do zawarcia umowy.
Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się ze poprzez adres email: delag.dorota@gmail.com

§1. Postanowienia ogólne i definicje

  1. Sprzedawcą i usługodawcą jest właściciel sklepu Dorota Deląg- Schejbal Wystąpienia Publiczne & Autoprezentacja, Ul.Bruzdowa 102c/7, 02-991 Warszawa, NIP – 6792473041
  2. Regulamin dotyczy osób, które zawierają umowy, których przedmiotem są wszelkie Usługi i
    Treści cyfrowe. Odbiorcami są zarówno konsumenci, przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
    jak i wszyscy pozostali przedsiębiorcy.
  3. Definicje użyte w regulaminie sklepu
  4. Sklep: Serwis internetowy dostępny pod adresem https://dorotadelag.com.pl, prowadzony
    przez Sprzedającego.
  5. Klient – to konsument, przedsiębiorca lub przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta.
  6. Konsument – to osoba fizyczna, która nabywa usługi lub treści cyfrowe w celu niezwiązanym
    z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  7. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną
    niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym
    imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej
    bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta – oznacza osobę fizyczną dokonującą
    zakupu Usług lub Treści cyfrowych bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą. Z
    treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru,
    wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności
    gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o
    Działalności Gospodarczej.
  9. Sprzedawca/Usługodawca – to określony w § 1 pkt 1 niniejszego regulaminu, właściciel
    sklepu internetowego dorotadelag.com.pl.
  10. Usługi: Konsultacje, szkolenia, analizy i e-booki z zakresu strategii, marketingu i reklamy
    online.
  11. Formularz zamówienia: służy do złożenia zamówienia na wszystkie dostępne produkty
    cyfrowe lub usługi cyfrowe dostępne na stronie: https://dorotadelag.com.pl/sklep . Aby
    uzupełnić formularz, należy dodać wybrane Usług lub Treści cyfrowe do zamówienia poprzez
    przycisk „Kup teraz” lub „Dodaj do koszyka”, wybrania sposobu płatności oraz uzupełnienia
    danych klienta niezbędnych do zakupu i realizacji tego zamówienia.
  12. Treść cyfrowa: To dane wytworzone i dostarczane w postaci cyfrowej takie jak e-book. Treści
    mogą obejmować Produkt / Usługę lub innego rodzaju dane cyfrowe.
  13. Usługa cyfrowa: to usługa, która jest dostarczana w formie elektronicznej i polega na
    przetwarzaniu danych, dostępie do treści lub oprogramowania, które są dostępne za
    pośrednictwem Internetu lub innych sieci elektronicznych. Usługi cyfrowe obejmują w
    szczególności:
    • Konsultacje online: Usługi doradcze świadczone za pośrednictwem platformy
      internetowej, w tym porady dotyczące reklamy online.
    • E-booki: Publikacje w formacie elektronicznym, które można pobrać i czytać na
      urządzeniach elektronicznych.
    • Subskrypcje: Dostęp do treści lub usług na zasadzie abonamentu, gdzie użytkownik
      płaci za regularny dostęp do określonych zasobów.
    • Inne usługi cyfrowe: Jakiekolwiek inne usługi, które są świadczone w formie
      elektronicznej i nie wymagają fizycznej dostawy towaru.
      Usługi cyfrowe są dostarczane natychmiast po dokonaniu zakupu i nie podlegają zwrotowi.
    • Produkt: to unikalny dostęp Klienta do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, będącej
      przedmiotem Umowy, udzielany na czas określony. Szczegóły dotyczące Produktu, w tym
      jego opis oraz ceny brutto, są dostępne na stronie internetowej Sklepu. Produktem/Usługą
      może być również zestaw kilku usług i treści cyfrowych, takich jak szkolenie online,
      prezentacje, materiały do samodzielnych ćwiczeń, ebooki, spotkania online, itp.
    • Newsletter – to usługa elektroniczna będąca formą elektronicznego biuletynu obejmującego
      cykliczne informacje o produktach i promocjach dostępnych w Sklepie, rozsyłanego za
      pośrednictwem poczty elektronicznej do Klientów, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie.
    • Konto – to usługa elektroniczna będąca zbiorem zasobów i uprawnień w systemie
      teleinformatycznym Sprzedawcy przypisany konkretnemu Klientowi, oznaczonym
      indywidualną nazwą (loginem) i hasłem, w którym gromadzone są dane dotyczące Klienta,
      informacje o złożonych przez niego zamówieniach oraz dostęp do panelu kursu online,
      uruchomiony na rzecz Klienta przez Usługodawcę po dokonaniu zakupu produktów online.
    • Login – adres e-mail Klienta podany w ramach Sklepu podczas tworzenia Konta.
    • Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie
      uzyskiwania dostępu do Konta, który jest określony przez Klienta podczas tworzenia Konta.
      Rejestracja Konta wymaga dwukrotnego powtórzenia Hasła w celu umożliwienia wykrycia i
      skorygowania ewentualnych błędów. Klient jest zobowiązany do zachowania Hasła w ścisłej
      poufności (do nieujawniana go jakimkolwiek osobom trzecim). Sprzedawca udostępnia
      Klientowi wielokrotną możliwość zmiany Hasła.
    • Cena – określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto
      (uwzględniająca podatek VAT) należnego Sprzedawcy/Usługodawcy.
    • Promocje – szczególne warunki sprzedaży lub świadczenia usług, uregulowane na zasadach
      wyrażonych w ramach Sklepu, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z
      których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych, takie jak na przykład obniżenie
      Ceny lub otrzymanie dodatkowych bonusów.
    • Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed promocją: Cena Produktu, w której produkt był
      dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
    • Koszyk – to fragment oprogramowania Sklepu gromadzący i uwidaczniający Klientowi
      wybrane przez niego produkty, umożliwiający modyfikację danych zamówienia.
    • Zamówienie – to wyrażenie przez Klienta za pomocą środków porozumiewania się na
      odległość woli zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży na odległość, której przedmiotem
      jest produkt oferowany przez Sprzedawcę.
    • Regulamin – to niniejszy zbiór zasad regulujących zawieranie Umów Sprzedaży oraz
      świadczenia i korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę. Regulamin stanowi
      integralną część Umów zawieranych przez Klientów z Usługodawcą.
  14. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed dokonaniem zakupów w
    Sklepie. Wraz z zakupem usług lub produktów cyfrowych z Usługodawcą, Klient
    potwierdzenia, że zapoznał się z treścią Regulaminu, akceptuje go i jest związany jego
    postanowieniami.

§2. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe to wszelkie informacje umożliwiające zidentyfikowanie osoby
    fizycznej.
  2. Przetwarzanie danych osobowych obejmuje wszelkie operacje związane z danymi,
    takie jak zbieranie, przechowywanie, modyfikowanie i usuwanie.
  3. Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu internetowego
    dorotadelag.com.pl, określony w § 1 pkt 1.
  4. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak niezbędne do
    zarejestrowania się, korzystania z usług elektronicznych lub złożenia zamówienia.
    Akceptacja Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych są
    warunkiem dokonania zakupu.
  5. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami o ochronie danych
    osobowych, w tym z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO) oraz
    ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  6. Administrator zabezpiecza dane osobowe za pomocą odpowiednich środków
    technicznych, takich jak protokół SSL.
  7. Klient ma prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia
    przetwarzania, a także wniesienia skargi do odpowiedniego organu nadzorczego.
    Szczegóły dotyczące ochrony danych są zawarte w zakładce „Polityka prywatności”.

§3. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Informacje umieszczone na stronie internetowej Sklepu nie są ofertą sprzedaży w
    rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie stanowią zaproszenie dla Klientów do
    składania ofert zakupu.
  2. Do zawarcia Umowy Sprzedaży konieczne jest uprzednie złożenie Zamówienia przez
    Klienta.
  3. Wszystkie ceny widoczne przy produktach zawierają podatek VAT i są podane w
    polskich złotych (PLN).
  4. Aby korzystać ze Sklepu, Klient musi posiadać dostęp do urządzenia z dostępem do
    Internetu, działającego na aktualnym systemie operacyjnym oraz przeglądarką
    internetową, a także aktywne konto e-mail, którego jest właścicielem. Klient powinien
    być świadomy zagrożeń związanych z korzystaniem z Internetu, w tym zakupów
    online, oraz zabezpieczyć swoje urządzenie odpowiednimi narzędziami, takimi jak
    programy antywirusowe.
  5. Klient podając wszelkie dane, zobowiązuje się do nieudostępniania treści
    niezgodnych z prawem, w tym naruszających dobra osobiste osób trzecich.
    Zobowiązuje się również do wprowadzania jedynie prawdziwych danych, zgodnych
    ze stanem faktycznym.
  6. Klient zobowiązuje się do:
    o podawania w formularzach sklepowych wyłącznie prawdziwych, aktualnych i
    niezbędnych danych oraz ich bieżącej aktualizacji,
    o korzystania z usług oferowanych przez Sklep w sposób zgodny z prawem i
    regulaminem, a także bez zakłócania funkcjonowania Sklepu,
    o korzystania z zakupionych produktów cyfrowych wyłącznie na własny użytek,
    bez ich publicznego udostępniania, z wyjątkiem przypadków dozwolonych
    przepisami prawa autorskiego.
    o nieprzekazywania treści, które są zabronione przez prawo, np. naruszających
    prawa autorskie osób trzecich,
    o niepublikowania treści o charakterze bezprawnym, takich jak spam czy inne
    niezgodne z prawem informacje,
    o niezmieniania w sposób nieuprawniony treści w Sklepie, w tym cen lub opisów
    produktów,
    o niewykonywania działań mających na celu uzyskanie informacji
    nieprzeznaczonych dla niego,
  7. Treści i usługi mogą być dostępne w ramach przedsprzedaży lub promocji, których
    warunki są określone w Sklepie. Najniższa cena obowiązująca na dany produkt w
    ciągu 30 dni przed promocją zostanie wskazana w ramach oferty.
  8. W przypadku promocji, sprzedawca jasno określa, że dany produkt jest oferowany w
    obniżonej cenie.
  9. Gdy Klient ma możliwość zapoznania się z opiniami innych użytkowników na stronie
    Sklepu, sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu weryfikacji, czy opinie
    są rzeczywiste i pochodzą od osób, które rzeczywiście korzystały z usług.
    Weryfikacja opinii następuje przed ich publikacją na stronie danego produktu lub
    usługi.
  10. Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić bezpieczeństwo
    korzystania ze Sklepu oraz jego funkcji, takich jak formularze zamówień.

§4. Zawarcie Umowy i płatności

  1. Usługodawca umożliwia Klientom składanie Zamówień na produkty cyfrowe oraz
    usługi za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
  2. Szczegółowe informacje o produkcie lub usłudze, w tym jego charakterystyka oraz
    specyfikacja, są zamieszczone na stronie Sklepu i dostępne przed złożeniem
    Zamówienia.
  3. Do zawarcia Umowy dochodzi po złożeniu Zamówienia przez Klienta zgodnie z
    zasadami określonymi w niniejszym regulaminie.
  4. Przedmiotem Umowy jest dostarczenie przez Usługodawcę zamówionych produktów
    cyfrowych lub usług cyfrowych w zamian za ustaloną cenę brutto, określoną na
    stronie Sklepu.
  5. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Usługodawcę.
    Potwierdzenie to przesyłane jest na adres e-mail podany przez Klienta podczas
    składania Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podany
    adres e-mail.
  6. Proces składania Zamówienia obejmuje dodanie wybranego produktu lub usługi do
    Koszyka, a następnie uzupełnienie wymaganych danych w Formularzu zamówienia,
    zapoznanie się z regulaminem i zaakceptowanie wymaganych zgód. Klient finalizuje
    Zamówienie, klikając przycisk potwierdzający zakup, np. „Kupuję i płacę”.
  7. Klient jest odpowiedzialny za poprawność danych podanych w Formularzu
    zamówienia, które są niezbędne do realizacji Umowy. W przypadku Klientów
    składających Zamówienie w imieniu przedsiębiorstwa, Formularz musi być
    wypełniony przez osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu
    tego przedsiębiorstwa.
  8. Wszelkie błędne lub niekompletne dane mogą uniemożliwić realizację Umowy. Klient
    zobowiązany jest podać imię i nazwisko, pełny adres, adres e-mail oraz dane
    dotyczące Zamówienia, takie jak wybrany produkt, sposób płatności oraz inne
    wymagane informacje.
  9. W przypadku przedsiębiorców wymagane jest podanie nazwy firmy, a w przypadku
    żądania faktury VAT – także numeru NIP.
  10. Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja regulaminu i dokonanie płatności za
    wybrany produkt lub usługę.
  11. Kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” (lub innego równoważnego przycisku) oznacza
    złożenie oferty zawarcia Umowy na wybrany produkt lub usługę.
  12. Klient ma możliwość sprawdzenia i modyfikacji treści Koszyka przed ostatecznym
    zatwierdzeniem Zamówienia.
  13. Po kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę”, Klient zostaje przekierowany do wybranego
    operatora płatności w celu dokonania zapłaty. Usługodawca informuje na stronie
    Sklepu o dostępnych formach płatności.
  14. Zamówienia mogą być składane przez Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w
    tygodniu, o ile produkty lub usługi są dostępne w Sklepie. Niektóre produkty mogą być dostępne wyłącznie w określonych terminach lub po wcześniejszym kontakcie z Usługodawcą.
  15. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą jego
    przyjęcie. Zamówienia złożone drogą e-mailową są potwierdzane w ciągu 3 dni
    roboczych.
  16. Umowa zostaje zawarta w momencie wysłania przez Usługodawcę potwierdzenia
    przyjęcia Zamówienia. Jeżeli płatność ma być dokonana na podstawie faktury lub
    proformy, Klient zobowiązany jest do jej uregulowania w terminie wskazanym na
    otrzymanym dokumencie. Brak zapłaty do wskazanego terminu skutkuje
    nieważnością Umowy.
  17. W przypadku, gdy Usługodawca nie zaakceptuje oferty Klienta, Umowa nie zostaje
    zawarta, a wszystkie wpłacone środki są zwracane Klientowi w ciągu 14 dni od
    powiadomienia o odmowie.
  18. Usługodawca wysyła Klientowi podsumowanie Zamówienia na podany adres e-mail,
    zawierające wszystkie istotne informacje, a w przypadku produktów cyfrowych – link
    do pobrania zamówionego produktu.
  19. Usługodawca może organizować promocje na wybrane produkty, których warunki
    będą szczegółowo opisane w Sklepie. Promocje nie mogą być łączone, chyba że
    warunki promocji stanowią inaczej.
  20. Dostępne metody płatności obejmują:
    o płatność elektroniczną za pośrednictwem bezpiecznego dostawcy płatności
    Przelewy24, PayPo, E-Raty, BLIK, Google Pay, Apple Pay, należącej do firmy
    PayPro SA, realizowaną po potwierdzeniu Zamówienia przez Usługodawcę,
    o dane PayPro SA; ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87,
    REGON: 301345068, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w
    Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS
    0000347935
    o przelew tradycyjny poprzedzony wystawioną fakturą VAT lub paragon
    przesyłany drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta,
    o inne metody płatności zgodnie z informacjami podanymi w Sklepie, na stronie
    produktu cyfrowego
  21. Usługodawca nie przechowuje danych kart płatniczych Klienta.

§5. Treści i Usługi

  1. Produkty i usługi oferowane w Sklepie mogą być przeznaczone dla różnych grup
    odbiorców, takich jak osoby prywatne lub przedsiębiorcy. Szczegółowy opis
    poszczególnych produktów i usług dostępny jest na stronie Sklepu. Przed złożeniem
    Zamówienia Klient powinien zapoznać się z charakterystyką wybranego produktu lub
    usługi, aby upewnić się, że spełnia ona jego potrzeby.
  2. Realizacja Zamówienia polega na udostępnieniu Klientowi dostępu do zakupionych
    treści cyfrowych lub usług. Klient otrzymuje dane umożliwiające pobranie
    zakupionych treści oraz ich zapisanie na trwałym nośniku (w przypadku tekstu możliwy jest również wydruk). Dane dostępowe, takie jak link do pobrania, przesyłane są na adres e-mail Klienta podany podczas składania Zamówienia.
  3. Ceny produktów i usług są widoczne na stronie Sklepu oraz podczas składania
    Zamówienia.
  4. Poszczególne warianty usług, np. pakiety, mogą różnić się zakresem oferowanych
    materiałów lub poziomem dostępu. Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych
    wariantów znajdują się w opisie produktów lub usług na stronie Sklepu.
  5. Klient uzyskuje dostęp do zakupionego produktu lub usługi natychmiast po zawarciu
    Umowy, czyli po uiszczeniu zapłaty oraz potwierdzeniu Zamówienia przez
    Usługodawcę, chyba że w opisie produktu lub usługi wskazano inaczej. Dostęp do
    zakupionych materiałów następuje poprzez przesłanie Klientowi linku do ich
    pobrania, umożliwiającego ich zapisanie na trwałym nośniku. W przypadku treści
    tekstowych możliwy jest również ich wydruk.
  6. W momencie dostarczenia Klientowi dostępu do zakupionych treści lub usług, uważa
    się, że przedmiot Umowy został zrealizowany w całości.
  7. Jeżeli w opisie produktu na stronie Sklepu został określony inny termin dostarczenia
    treści, wówczas stosuje się ten wskazany termin. W przypadku niektórych usług,
    takich jak konsultacje indywidualne czy coaching w małych grupach, termin realizacji
    może być określony w przybliżeniu (np. podanie tygodnia lub miesiąca). Dokładna
    data realizacji usługi jest uzgadniana indywidualnie, telefonicznie lub mailowo.

§6. Szkolenia, sesje, konsultacje

  1. Usługodawca świadczy usługi szkoleniowo-edukacyjne, które mogą być oferowane
    jako samodzielne produkty lub w ramach pakietów zawierających inne treści i usługi.
    Usługi te obejmują m.in. spotkania indywidualne lub grupowe prowadzone przez
    prelegenta.
  2. Szczegółowy zakres, harmonogram, terminy oraz forma (online lub stacjonarna)
    coachingu, sesji czy spotkań są opisane w opisie produktu lub usługi. Dokładne daty
    spotkań mogą być ustalone w późniejszym terminie, przy czym w opisie produktu
    określony jest ogólny czas trwania usługi (np. liczba godzin).
  3. Coaching, szkolenia oraz sesje mogą być nagrywane, a ich zapis udostępniany
    Klientowi w ramach Konta Użytkownika lub wysyłany na wskazany adres e-mail.
    Klienci biorący udział w takich spotkaniach wyrażają zgodę na nagrywanie oraz
    utrwalanie ich wizerunku w celu realizacji szkolenia lub coachingu oraz udostępniania
    tych nagrań innym uczestnikom, jeśli szkolenie ma charakter grupy.
  4. Przed rozpoczęciem świadczenia usług konsultacyjnych, Usługodawca może
    poprosić Klienta o wypełnienie ankiety, przekazanie informacji lub odpowiedzi na
    pytania (drogą mailową, za pośrednictwem formularza Google, telefonicznie lub przez
    media społecznościowe), w celu lepszego dopasowania usług do potrzeb Klienta.
    Wypełnienie tych materiałów nie jest obowiązkowe, a zgromadzone informacje mogą
    wpłynąć na uzupełnienie programu usługi, jednak nie zmieniają jego zasadniczej
    treści.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerwania świadczenia usług w przypadku,
    gdy Klient wykazuje zachowania sugerujące, że znajduje się pod wpływem środków odurzających, działa w sposób nieodpowiedzialny, obraźliwy lub narusza dobra osobiste Usługodawcy lub innych uczestników.
  6. W przypadku, gdy realizacja danej usługi przekracza możliwości lub kompetencje
    Usługodawcy bądź prelegenta (dotyczy to szczególnie indywidualnych konsultacji lub
    szkoleń), Usługodawca ma prawo odstąpić od Umowy, informując Klienta o
    przyczynach odstąpienia. W takim przypadku Klientowi przysługuje pełen zwrot
    poniesionych kosztów.
  7. Konsultacje, spotkania oraz sesje są usługami cyfrowymi w rozumieniu ustawy o
    prawach konsumenta, co oznacza, że Klient traci prawo do odstąpienia od Umowy po
    rozpoczęciu świadczenia usługi, o ile Klient został o tym poinformowany przed
    zawarciem Umowy i wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem
    terminu na odstąpienie od Umowy.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji usługi z powodów
    losowych lub niezależnych od Usługodawcy. W takim przypadku Klient zostanie
    niezwłocznie poinformowany o nowym terminie. Zmiany mogą dotyczyć np. sytuacji,
    w której większość uczestników nie może uczestniczyć w sesji w zaplanowanym
    terminie, choroby prelegenta lub problemów technicznych.
  9. Żaden z oferowanych produktów lub usług nie gwarantuje osiągnięcia zamierzonych
    przez Klienta rezultatów, które mogą zależeć od wielu czynników, w tym
    zaangażowania Klienta oraz jego indywidualnych umiejętności. Usługi szkoleniowe
    oraz konsultacyjne nie stanowią doradztwa biznesowego ani analiz prawnych,
    finansowych lub rynkowych. Mają one wyłącznie charakter edukacyjny, a w
    przypadku konsultacji – poradniczy. Niewywiązanie się Klienta z osiągnięcia
    zakładanych przez siebie celów nie stanowi podstawy do reklamacji.

§7. Nieodpłatne usługi elektroniczne i reklamacje dotyczące tych Usług

  1. Usługodawca oferuje Klientom bezpłatne usługi elektroniczne dostępne w Sklepie, w
    tym:
    o możliwość zawierania Umów zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie,
    o składanie Zamówień,
    o korzystanie z funkcji Koszyka,
    o dostęp do Konta Użytkownika oraz niektórych Produktów lub Usług cyfrowych
    poprzez Konto Użytkownika.
  2. Klient otrzymuje na swój adres e-mail dane logowania do Konta Użytkownika.
  3. Klient loguje się do Konta za pomocą adresu e-mail oraz hasła, które ustala
    samodzielnie.
  4. Umowa dotycząca prowadzenia Konta Użytkownika zostaje zawarta w sposób
    dorozumiany z chwilą, gdy Konto zostaje założone przez Klienta. Umowa obowiązuje
    na czas nieokreślony i może być wypowiedziana w dowolnym momencie. Usługodawca może zlikwidować Konto Użytkownika, jeśli Klient nie korzystał z niego przez ponad 6 miesięcy, uznając, że umowa wygasła.
  5. Usługa prowadzenia Konta Użytkownika jest bezpłatna.
  6. Na życzenie Klienta, Usługodawca usuwa Konto Użytkownika. W celu zgłoszenia
    takiej prośby Klient musi skontaktować się z Usługodawcą pod adresem e-mail
    wskazanym na początku Regulaminu.
  7. Konto Użytkownika zostanie usunięte w terminie maksymalnie 14 dni od momentu
    zgłoszenia takiej prośby.
  8. Klient może również złożyć Zamówienie bez konieczności rejestrowania Konta
    Użytkownika.
  9. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się w momencie dodania do niego pierwszej
    Treści lub Usługi cyfrowej.
  10. Usługa Koszyk jest bezpłatna, jednorazowa i kończy się w momencie złożenia
    Zamówienia.
  11. Reklamacje dotyczące Usług Elektronicznych mogą być składane pisemnie na adres
    siedziby Usługodawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w
    Regulaminie.
  12. Usługodawca odpowie na reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od
    jej otrzymania.
  13. Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji, zaleca się, aby Klient w opisie
    reklamacji zawarł szczegóły dotyczące problemu, w tym rodzaj i datę wystąpienia
    nieprawidłowości, żądanie Klienta oraz dane kontaktowe, szczególnie adres e-mail
    oraz numer telefonu w celu bezpośredniego kontaktu w sprawie reklamacji.
  14. Podane powyżej informacje mają charakter rekomendacyjny i ich brak nie wpływa na
    skuteczność reklamacji. Niemniej jednak brak wystarczających informacji może
    spowodować wydłużenie czasu rozpatrywania reklamacji.

§8. Odstąpienie od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, który
    zawarł Umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania
    przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, chyba że postanowienia
    regulaminu lub przepisy prawa stanowią inaczej.
  2. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem
    Umowy są:
    a) treści cyfrowe dostarczane w formie niematerialnej (np. ebooki, kursy online,
    konsultacje, wszelkie produkty cyfrowe, do których Konsument uzyskał dostęp), jeżeli
    świadczenie usługi zostało w pełni zrealizowane za wyraźną zgodą Konsumenta lub
    Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przed upływem terminu na odstąpienie od
    Umowy, a Klient został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia,
    b) usługi, których świadczenie rozpoczęto za wyraźną zgodą Klienta przed upływem
    terminu na odstąpienie od Umowy, a Klient został poinformowany, że wraz z
    rozpoczęciem świadczenia usługi traci prawo do odstąpienia od Umowy.
  3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować
    Usługodawcę o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia. Klient może
    skorzystać z formularza odstąpienia dostępnego na stronie Sklepu, jednak nie jest to
    obowiązkowe.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być przesłane drogą elektroniczną na
    adres e-mail Usługodawcy lub listownie na adres siedziby Usługodawcy.
  5. W celu zachowania terminu odstąpienia, wystarczy, że Klient wyśle oświadczenie
    przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od Umowy.
  6. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, Usługodawca zwraca Klientowi
    wszystkie otrzymane od niego płatności, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
    otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tych samych metod płatności, które
    zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi
    się na inną formę zwrotu. Zwrot płatności nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi
    kosztami dla Klienta.
  8. Jeżeli Umowa dotyczy świadczenia usług elektronicznych, które rozpoczęto na
    wyraźne żądanie Klienta przed upływem terminu na odstąpienie, Klient ma
    obowiązek zapłaty całości ceny brutto za świadczenia spełnione do momentu
    odstąpienia od Umowy.
  9. Usługodawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
    dezaktywuje dostęp Klienta do produktów cyfrowych lub usług świadczonych w
    ramach Umowy, z chwilą jej rozwiązania.
  10. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w sytuacji, gdy Usługodawca w
    pełni wykonał usługę na wyraźne żądanie Klienta przed upływem terminu na
    odstąpienie od Umowy i Klient został poinformowany o utracie tego prawa.
  11. Jeżeli zwrot jest związany z dostarczeniem treści cyfrowych, które zostały
    dostarczone w formie niematerialnej (np. pliki cyfrowe, konsultacje, szkolenia), Klient
    traci prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli rozpoczęcie dostarczenia treści
    cyfrowych nastąpiło za jego wyraźną zgodą przed upływem terminu odstąpienia.

§9. Zasady realizacji i wypowiedzenia umów

  1. Umowy podlegające jednorazowemu wykonaniu – umowy dotyczące jednorazowego
    świadczenia usług (np. zakup treści cyfrowych, takich jak ebooki, materiały wysyłane
    na adres e-mail, gotowe nagrania wideo z wykładami itp.) wygasają po zrealizowaniu
    przez Usługodawcę przedmiotu Umowy. Reklamacje i roszczenia Klienta są
    rozpatrywane zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz obowiązującymi
    przepisami prawa.
  2. W przypadku umów o świadczenia ciągłe lub realizowane etapami (np. pakiety
    szkoleniowe, cykle wykładów na żywo, indywidualne konsultacje itp.), umowa wygasa
    po pełnym wykonaniu świadczenia przez Usługodawcę, zgodnie z terminem
    wskazanym w opisie produktu lub usługi lub terminem ustalonym indywidualnie z
    Klientem.
  3. Usługodawca ma prawo wypowiedzieć Umowę o świadczenie usług z 7-dniowym
    terminem wypowiedzenia lub odmówić Klientowi dalszego dostępu do Sklepu lub
    platformy kursowej, jeśli Klient rażąco naruszy postanowienia Regulaminu, publikuje
    treści niezgodne z prawem, nakłania innych Klientów do odstąpienia od Umowy lub
    podejmuje działania sprzeczne z zasadami współżycia społecznego. W przypadku
    wypowiedzenia umowy o świadczenie usług realizowanych etapami, Usługodawca
    zwróci Klientowi część opłaty proporcjonalną do wartości niewykonanych świadczeń
    do dnia wypowiedzenia Umowy. W przypadku wypowiedzenia umowy o świadczenie
    usług cyfrowych zrealizowanych w całości, opłaty nie podlegają zwrotowi.
  4. Niniejszy Regulamin wraz z załącznikami stanowi wzorzec umowny w rozumieniu art.
    384 § 1 Kodeksu cywilnego, który jest wiążący dla Stron w zakresie zawieranych
    Umów.

§10. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od dnia 1.01.2025 r.
  2. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
  3. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod następującym adresem
    URL https://dorotadelag.com.pl/regulamin, skąd Klienci mogą w każdym czasie
    przeglądać, a także sporządzić jego wydruk.
  4. Klient, umieszczając jakiekolwiek treści na stronie internetowej dorotadelag.com.pl oraz
    oznacza Usługodawcę profilem na Instagramie (@dorota_delag), udziela Usługodawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na
    wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie,
    wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie, w
    szczególności w Internecie, tych treści, bez ograniczenia terytorialnego.
  5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest
    sąd właściwy według powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu. W przypadku umów nie
    mających charakteru ciągłego, np. umowy sprzedaży, zmiana regulaminu nie naruszy
    praw Klientów nabytych przed zmianą regulaminu. W przypadku umowy o
    charakterze ciągłym, np. umowa o świadczenie usług elektronicznych, zmiana
    regulaminu wywoła skutki prawne wobec Klienta tylko wtedy, jeżeli Klient został
    prawidłowo powiadomiony o zmianie regulaminu i nie wypowiedział umowy w
    terminie 14 dni licząc do dnia otrzymania powiadomienia.
  7. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
    odpowiednie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr
    16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Do umów sprzedaży zawartych z
    Klientami będącymi Konsumentami znajdują zastosowanie ponadto przepisy ustawy z dnia
    30 maja 2014r. o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. 2017, poz. 683 ze zm.).